10 najboljših modelov Ducati Monster: ikonični modeli, ki so se zapisali v zgodovino

Tukaj so najpomembnejši Monsterji, ki jih je Ducati kdajkoli izdal.

Monster je bil in ostaja fenomenalen uspeh za Ducati – v ključnih finančnih letih je bolonjsko blagovno znamko obdržal nad gladino, zmanjšal udarce, ki sta jih zadali industrija in konkurenca, ter poskrbel za močno povezavo znamke Ducati z besedo Monster. To je nedvomno eden najpomembnejših Ducatijevih modelov, ki je tudi izjemno priljubljen in dobro poznan po vsem svetu. Ducatisti ga poznajo pod imenom “ Il Mostro “, luč sveta je ugledal leta 1993, oblikoval pa ga je Miguel Angel Galluzzi, kar je morda njegov najuspešnejši in najbolj nepozaben dizajn. Monstera je Michael sam znamenito opisal kot “Vse, kar potrebujete: sedež, rezervoar, motor, dve kolesi in krmilo ,” pri čemer se je skliceval na minimalistično filozofijo zasnove kolesa. Tukaj je deset Monster skozi kronologijo in zgodovino, za katere menimo, da so več kot vsota njihovih delov.

Št. 10 – Ducati Monster 821

Ducati Monster 821

Model 821, ki je bil leta 2015 predstavljen kot novi član serije Ducati Monster, si je motor sposodil pri modelu Hypermotard in tudi pri takratnem modelu Hyperstrada 821. Tako je 821-kubični tekočinsko hlajeni L-dvojček zagotavljal 107 KM pri 9250 vrtljajih na minuto in 86 Nm navora. V serijo Monster je bil uveden tudi varnostni paket Ducati Safety Pack, ki je dodal vrsto elektronskih pripomočkov za voznika in varnostnih funkcij, kot sta ABS in nadzor vleke. Ta različica je bila še posebej uspešna, saj je našla kupce med bolj raznolikimi starostnimi skupinami, zahvaljujoč svoji dostopnosti tako mlajšim kot starejšim voznikom.

Št. 9 – Ducati Monster 1200 R

Ducati Monster 1200 R

Svoj motor je črpal iz serij Ducati Diavel in Multistrada, Monster 1200 R pa je bil prava moč , zelo hiter za svoj razred. 1198-kubični motor Testastretta, tekočinsko hlajeni L-twin, je proizvedel osupljivih 152 KM pri 9250 vrtljajih na minuto in 125 Nm navora pri 7750 vrtljajih na minuto. Z vključenim Ducatijevim varnostnim paketom ter vzmetenjem Öhlins in velikimi zavorami je ta Monster postal eden od idealnih golih dirkalnikov za dirkališča, ki ga je bilo treba imeti in izkusiti.

Št. 8 Ducati Monster M900

Ducati Monster M900

Izvirni Monster, ki je bil zasnovan iz nabora sestavnih delov modela 900 Supersport in je temeljil na seriji okvirjev 851/888 z rešetkami, je rodil enega najbolj kultnih motociklov v zgodovini, ki je bil že od svojega prvega nastopa na kölnskem avtomobilskem salonu leta 1992 namenjen slavi – Monster 900 je bil rojen. Naslednje leto so ga začeli proizvajati in se je izkazal za pionirja v svojem segmentu ter na novo opredelil razred golih športnih motociklov. Njegov 904-kubični L-dvojni motor je zagotavljal 73 KM in 76 Nm navora. Monster je bil v naslednjih letih spremenjen in dopolnjen, vendar je bilo v izvirniku nekaj edinstvenega, česar nobeni od naslednjih različic ni uspelo posnemati; bile so lastne interpretacije.

Št. 7 Ducati Monster M600

Ducati Monster M600

M600 je bil takrat dostopnejša alternativa modelu Monster 900. Model M600 je bil poleg modela Monster 400 predstavljen kot bolj ubogljiva različica mogočnega modela 900, namenjena motoristom začetnikom v državah, kjer so veljale omejitve za razred učencev za vrhunska motorna kolesa. Njegov motor je imel 53 KM in 48 Nm navora, kar je voznikom zagotavljalo dovolj moči za športno vožnjo in možnost premagovanja daljših razdalj pri višjih hitrostih.

6 – Ducati Monster SP

Ducati Monster SP

Ducati Monster SP 2023 gradi na prejšnjih modelih “SP” in ima koristi od več izboljšav zmogljivosti v primerjavi s standardnim Monsterjem. Zasnovan je za navdušence nad dirkališčem, ki bodo zagotovo cenili lastnosti in opremo, ki jo ponuja to kolo, obenem pa si za druge priložnosti želijo golega Italijana, primernega za mesto. Motor je zmogljiv, saj na zadnjo pnevmatiko prenaša 111 KM in 94 Nm navora. Prednji rešetkasti okvir iz prejšnjih let je bil zamenjan z okvirjem iz aluminijastih profilov, ki ga je navdihnil Panigale, vzmetenje pa je popolnoma nastavljivo in na splošno za 2 kg lažje od standardnega kolesa.

5 – Ducati Monster 1100 EVO Diesel

Ducati Monster 1100 EVO Diesel

Ducati Monster Diesel je rezultat posebnega sodelovanja med Ducatijevim in Dieslovim oblikovalskim oddelkom. Tehnično je enak standardnemu modelu 1100; vendar je bil predstavljen bolj kot vaja za oblikovanje in znamčenje – za novo opredelitev videza kolesa je bila uporabljena edinstvena matirana barva v zeleni barvi “Diesel”, ki jo spremljajo črni deli. Jekleni rešetkasti okvir, nihajna roka, sprednji blatnik, sprednja vilica in različni drugi sestavni deli kolesa so bili odeti v črno barvo. Za dodaten barvni pridih sta bili vzmet zadnjega amortizerja in sprednja zavorna čeljustika prevlečeni v živo rumeno barvo. 1.078 cm3 zračno hlajenega štiritaktnega V-dvojnega motorja z vbrizgavanjem goriva, ki poganja Ducati Monster 1100 EVO Diesel 2013, proizvede 100 KM pri 7.500 vrt/min in 103 Nm navora pri 6.000 vrt/min.

4 – Ducati Monster 796 Rossi MotoGP Replica

Ducati Monster 796 Rossi MotoGP Replica

Ta različica Monstera je zagotovo vzbujala pozornost s svojo kričečo dirkaško livrejo z ogromnim napisom “46” na rezervoarju, ki je bil nedvomno povezan z Valentinom Rossijem. Na voljo je bila tudi izdaja Nikki Hayden 796 z lastno livrejijo. Na tem seznamu bi ju postavili drug proti drugemu, saj sta oba videti enako presenetljivo. Tudi ta 796 je imel lahka aluminijasta kolesa, enojno nihajno roko in 803-kubični zračno hlajeni V-dvojni motor, ki je imel 87 KM pri 8 250 vrtljajih na minuto in 79 Nm navora pri 6 260 vrtljajih na minuto.

3- Ducati Monster S4RS Tricolore

Ducati Monster S4RS Tricolore

Zaradi te izrazite in elegantne livreje v barvah italijanske zastave na rezervoarju in zadnjih pokrovih ter matiranega zlatega okvirja in vilic je ta Monster S4RS markanten in eleganten model ter tudi zelo zmogljiv. Model S4RS je bil veliko zmogljivejša različica od modela S2R, saj ga je poganjal motor Testastretta superbike 999, tekočinsko hlajeni V-dvojček s 130 KM pri 9500 vrtljajih/min in 105 Nm navora pri 7500 vrtljajih/min. Vsekakor ena najbolj vznemirljivih in iskanih interpretacij modela Monster.

2- Ducati Monster 400

Ducati Monster 400

Monster 400 je bil manjša motorna alternativa modelu Monster 600. Imel je enako karoserijo in mehaniko kot model 600, vendar je imel motor krajši hod in bate manjšega premera, zato je imel delovno prostornino 400 cm3. Monster 400, ki je bil eden najmanjših motornih koles z V-dvojko v takratni proizvodnji, je ob predstavitvi uspel vzbuditi navdušenje navdušencev nad motornimi kolesi. Zmogljivost je bila s 44 KM in 33 Nm navora spodobna. 400 je do 60 pospeševal hitro in pri tem imel dober zvok. Dosegel je solidno najvišjo hitrost 100 MPH, kar je bilo sprejemljivo za motor z manjšo prostornino.

1-Ducati Monster 620ie Matrix Edition

Ducati Monster 620ie Matrix Edition

To kolo je poganjal zračno hlajeni V-dvojček s prostornino 618 cm3, ki je dosegel 60 KM pri 9500 vrtljajih na minuto in 53 Nm navora pri 6750 vrtljajih na minuto. Razlika med izdajo Matrix in običajnim 620ie je bila omejena le na barvno shemo in kozmetično raven. Kljub temu je to še vedno super motocikel in gre za manj znano različico, za katero bi po našem mnenju moralo vedeti več ljudi.

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja